هر روز که می‌گذرد اخبار آتش‌گرفتن گوشی‌ها داغ‌تر می‌شود. این‌بار یکی از کاربران ساکن ایالات متحده با چنین مشکلی مواجه شده است. این شخص که کارگر ساختمانی است بعد از آتش‌سوزی گلکسی اس7 اج به بیمارستان منتقل شده و از سامسونگ شکایت کرده است.
سامسونگ پس از معرفی گلکسی نوت 7 روزهای کابوس‌واری را سپری می‌کند. از طرفی تحویل 400 هزار نوت 7 که از قبل به اپراتورهای کره‌ای پیش‌فروش شده‌اند با تاخیر مواجه شده است و از سویی نقص باتری و پورت USB-C کار دست این غول کره‌ای داده است. از نوت 7 که بگذریم، گلکسی اس7 اج هم بیکار نمانده و دردسر جدیدی برای سامسونگ به وجود آورده است. انفجاری که اخیرا رخ داده مربوط به این گوشی می‌شود که در ادامه ابعاد ماجرا را بررسی می‌کنیم. با کسری رایانه همراه باشید.

اوایل همین ماه بود که خبر انفجار یک گلکسی اس7 اج منتشر شد. این گوشی به شارژر وصل بود که نقص باتری موجب آتش‌‌سوزی شد. کمپانی‌ها معمولا مقصر این حوادث را کابل‌ها و آداپتورهای تقلبی معرفی می‌کنند اما صاحب این گوشی مدعی است که از شارژر اوریجینال گوشی استفاده کرده است. این تنها اس7 اج نیست که اخیرا آتش گرفته بلکه نمونه دیگری در نیوجرسی امریکا نیز برای صاحب خود مشکل‌ساز شده است. در شکایتی که از سوی دنیل رامیرز تقدیم دادگاه شده آمده است:

گوشی را از فروشگاه‌های Best Buy حدودا 7 ماه پیش خریداری کرده بودم. در حالی که سرگرم کار خود بودم گوشی به صورت خودکار در جیبم شعله‌ور شد.
دنیل اکنون از سوختگی درجه 2 و 3 رنج می‌برد و با وجود جراحی پلاستیک تا آخر عمرش باید جای سوختگی را روی پایش تحمل کند. این اولین‌بار است که یکی از کاربران شکایت می‌کند و کمپانی سامسونگ نیز در دادگاه مجرم شناخته می‌شود. تصاویر این حادثه بسیار دلخراش هستند که به همین دلیل در متن خبر از آن‌ها استفاده نمی‌کنیم. اگر برای دیدن آن‌ها اصرار دارید می‌توانید از این لینک اقدام کنید.

نظر شما درباره انفجار گوشی‌ها چیست؟ آیا این معضل گریبان‌گیر دیگر کمپانی‌ها نیز خواهد شد؟ آیا چنین حوادثی برای شما یا اطرافیانتان پیش آمده است؟ در این صورت لطفا تجربه خود را از حادثه و پاسخگویی نمایندگی‌های برندها با کاربران کاربران کسری رایانه در میان بگذارید.

منبع: gsm.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *